Klantcases

Onze klanten aan het woord

Wij helpen onze klanten zodat zij zich kunnen richten op hun primaire taak. Al onze klanten hebben met elkaar gemeen dat ze een maatschappelijke rol hebben in de zorg of het onderwijs. Wat we voor hen betekenen kan heel divers zijn. Lees hoe klanten onze dienstverlening ervaren.

Gezinshuis Nu ben ik hier

Daniël Bottinga & Laura de Bruijn

Ondanks dat je weet dat je kwalitatieve zorg levert en methodisch werkt, is het fijn dit aan te kunnen tonen. Het KMS geeft een fijne manier om dit gestructureerd te doen en dit er gemakkelijk bij te kunnen pakken als ernaar gevraagd wordt door Inspectie of andere betrokkenen. 

Als gezinshuisouder werk je erg vanuit gevoel en het ‘goed willen doen’. De slag slaan van ‘zorgen voor’ naar een professionele basis is soms een uitdaging. ONSKMS heeft geholpen om deze vertaalslag te maken.
Wij kunnen altijd terugvallen op de expertise van Hans en hebben, samen met hem, zelfs de stap kunnen zetten naar het Keurmerk voor Gezinshuizen. Zonder dubbel werk! 

Logo Gezinshuis hier ben ik nu

ZHZ GGZ

Bionda Mosmans (secretarieel medewerker)  

Voordat we zijn gestart met ONSKMS was het erg uitdagend om structuur aan te brengen in documenten en informatie die belangrijk zijn voor certificering. Het ONSKMS heeft ons geholpen met het opzetten en met het filteren van alles wat nodig is omtrent de certificering. Wij zien de toegevoegde waarde vooral in het verduidelijken van processen. ONSKMS wordt steeds gebruiksvriendelijker. Soms is het nog zoeken met de “taal” en het begrijpen van de context. We zijn zeer tevreden over de service en dienstverlening. Zeker door Peter Bults die ons erg goed begeleidt en helpt. 

Slimmerik

Dolinda Holtmann (beleidsmedewerker Zorg & Kwaliteit)

Slimmerik heeft bewust gekozen voor een digitaal kwaliteitsmanagementsysteem. In ONSKMS hebben wij zowel ISO 9001:2015, NEN 7510 en het JIJ kader geborgd. ONSKMS helpt ons om op een systematische, transparante en effectieve manier onze kwaliteit te beheersen en te borgen waardoor het leveren van kwalitatief goede zorg en het proces van het continue verbeteren zo optimaal mogelijk wordt ondersteund.   

ONSKMS heeft een gestructureerde opbouw, is gebruikersvriendelijk en wordt doorontwikkeld. Bij vragen of wensen betreffende ONSKMS zijn de lijnen met onze vaste contactpersoon of één van zijn collega’s van Ovezo zeer kort. Het contact verloopt altijd zeer prettig en onze vragen worden super snel opgepakt en zo snel als mogelijk beantwoord. 

 

Logo Slimmerik
Salveo Pharma logo

Salveo Pharma

Maurits van Tol (general manager)

Voor we zijn gestart met ONSKMS hadden we nog een volledig ‘papieren’ kwaliteitssysteem dat daardoor foutgevoelig was. Door dit te digitaliseren is de foutgevoeligheid sterk verminderd.  Via-via zijn we op het pad van Ovezo gekomen. Peter begreep heel snel waar onze behoeften lagen en dit kon heel goed ingericht worden in het ONSKMS. Het revisiebeheer van procedures en formulieren is nu foutvrij. 

We werken volgens GDP, dus moet de herleidbaarheid en connectie tussen voorkomende klachten/afwijkingen, etc. goed gedocumenteerd en vindbaar zijn. Dankzij ONSKMS is dat nu mogelijk. We kunnen nu zaken ook sneller afwikkelen omdat er geen natte handtekeningen meer nodig zijn.  

De gebruiksvriendelijkheid is, na een goede training, eenvoudig. We zijn te spreken over de uitstekende dienstverlening en service.  

Pedagogen en Psychologen Oene en Postma

Anja van der Marel (Orthopedagoog Generalist – Praktijkhouder)

“ONSKMS heeft ons houvast geboden bij het ordenen van onze werkwijzen en het heeft ons een duidelijkere richting voor de toekomst opgeleverd. Dit leverde naast een gedegen voorbereiding op de externe audit ook een verdere aanscherping van ons kwaliteitsbeleid op.”

Lees het uitgebreide verhaal van Anja in onze uitgebreide klantcases.

Logo Oene Postma
Inzicht Twente

Inzicht Twente Gezinshulpverlening

Trudy Snippert (manager)

De aanbesteding en de HKZ-certificering waren voor ons reden om te starten met ONSKMS. ONSKMS voldoet in onze behoefte dat er kritisch wordt meegelezen om te verifiëren of ons kwaliteitssysteem voldoet aan de vereisten. We bezitten de kennis over hoe we het willen hebben, maar het op schrift stellen ervan blijkt soms uitdagend.


 

ONTDEK DE MOGELIJKHEDEN

Neem contact op

Heb je vragen, suggesties of wil je meer weten over wat ONSKMS voor jouw organisatie kan betekenen? Neem gerust contact met ons op!

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

We houden je op de hoogte van ontwikkelingen binnen ONSKMS en nieuws op het gebied van kwaliteitsmanagement.